Наукова періодика України | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка | ||
Уруський А. В. Внутрішня диференціація як засіб реалізації індивідуального підходу до навчання старшокласників за технологічним профілем / А. В. Уруський // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 3. - С. 78-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2014_3_15 Розглянуто сутність зовнішньої та внутрішньої диференціації навчання як засобу індивідуального підходу до учнів, урахування їх індивідуальних особливостей. Розкрито переваги профільної диференціації у процесі навчання старшокласників. Проаналізовано специфіку предмета "Технології", навчальної діяльності та вікових особливостей старшокласників. Розглянуто індивідуальні відмінності учнів, які виявляються у процесі вивчення предмета "Технології". Обгрунтовано необхідність системного здійснення індивідуального підходу до навчання старшокласників за технологічним профілем.Рассмотрена сущность внешней и внутренней дифференциации обучения как средства индивидуального подхода к учащимся, учет их индивидуальных особенностей. Раскрыты преимущества профильной дифференциации в процессе обучения старшеклассников. Проанализирована специфика предмета "Технологии", учебной деятельности и возрастных особенностей старшеклассников. Рассмотрены индивидуальные отличия учащихся, которые проявляются в процессе изучения предмета "Технологии". Обоснована необходимость осуществления индивидуального подхода к обучению старшеклассников технологического профиля.The essence of the external and internal differentiation as means of individual approach to students and their individual characteristics have been considered. Benefits of specialized differentiation in high school students teaching have been revealed. Peculiarities of subject "Technologies", training activities and age features have been analyzed. Individual students’ differences, which reveal during studying the subject "Technologies' have been reviewed. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Уруський А. В. Внутрішня диференціація як засіб реалізації індивідуального підходу до навчання старшокласників за технологічним профілем / А. В. Уруський // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 3. - С. 78-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2014_3_15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |