Наукова періодика України Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка


Боднар С. В. 
Формування самоосвітньої компетентності студентів економічних спеціальностей у процесі вивчення іноземної мови / С. В. Боднар // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 2. - С. 103-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2014_2_19
Проаналізовано поняття "самоосвіта" та "самоосвітня компетентність". Розглянуто формування самоосвітньої компетентності студентів економічних спеціальностей у процесі вивчення іноземної мови в сучасній педагогічній теорії та практиці. Обгрунтовано необхідність впровадження новітніх інформаційних технологій в самоосвіту студентів. Наведено методи і прийоми роботи з формування самоосвітньої компетентності майбутніх економістів.Проанализированы понятия "самообразование" и "самообразовательная компетентность". Рассмотрен процесс формирования самообразовательной компетентности студентов экономических специальностей в процессе изучения иностранных языков в современной педагогической теории и практике. Обоснована необходимость внедрения новейших информационных технологий в самообразование студентов. Предложены методы и приемы работы по формированию самообразовательной компетентности будущих экономистов.In the given article the notions "self-education" and "self-educational competency" have been analyzed. According to modern pedagogical theory and practice, there has been shown the process of formation of the future economists’ self-educational competency in the process of studying a foreign language. A substantiation of the introduction of modern information technologies techniques into the process of students’ self-education has been made.
  Повний текст PDF - 298.618 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Боднар С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Боднар С. В. Формування самоосвітньої компетентності студентів економічних спеціальностей у процесі вивчення іноземної мови / С. В. Боднар // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 2. - С. 103-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2014_2_19.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Боднар Світлана Вікторівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського