Наукова періодика України Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка


Матвійчина С. В. 
Саморозвиток особистості студентів коледжу під час вивчення предметів природничого циклу на основі компетентнісного підходу / С. В. Матвійчина // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 2. - С. 62-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2014_2_13
Висвітлено результати вступного контролю, які показали необхідність вдосконалення саморозвитку студентів коледжу. Запропоновано використання компетентнісного підходу, а також модульний підхід до побудови навчальних програм з дисциплін природничого циклу. Основний акцент зроблено на характеристиці практичної реалізації стимулювання мотиваційної спрямованості саморозвитку студентів коледжу під час вивчення хімії. Проаналізовано використання модульного принципу. Досліджено оптимальні шляхи формування у студентів коледжу практичних умінь і навичок у процесі використання диференційованого підходу. Вказано на необхідність конструювання навчального процесу з вивчення хімії на основі інноваційних методів навчання.Отражены результаты вступительного контроля, которые показали необходимость совершенствования саморазвития студентов колледжа. Предложено использование компетентностного подхода, а также модульный подход к построению учебных программ по дисциплинам естественнонаучного цикла. Основной акцент сделан на характеристике стимулирования мотивационной направленности саморазвития студентов колледжа при изучении химии. Проанализировано использование модульного принципа, исследованы оптимальные пути формирования у студентов колледжа практических умений и навыков при использовании дифференцированного подхода. Отмечена необходимость конструирования учебного процесса по изучению химии на основе инновационных методов обучения.The article highlights the results of entrance control, which have showed the necessity of improving college students’ self-development. The use of the competential and module approaches for development of educational programs in natural sciences has been suggested. The main emphasis is made on the characteristics of stimulation of the motivational orientation of college students’ self-development in the process of studying Chemistry. The use of module principle has been analyzed, the optimal ways of formation of students’ practical abilities and skills while using a differential approach have been researched. A necessity has been stressed on development and organization of educational process of studying Chemistry on the basis of innovative teaching methods.
  Повний текст PDF - 268.038 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Матвійчина С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Матвійчина С. В. Саморозвиток особистості студентів коледжу під час вивчення предметів природничого циклу на основі компетентнісного підходу / С. В. Матвійчина // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 2. - С. 62-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2014_2_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Матвійчина Світлана Володимирівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського