Наукова періодика України | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка | ||
Вашків Л. П. Кейс-метод як засіб активізації навчального процесу майбутніх економістів / Л. П. Вашків, О. П. Вашків // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 1. - С. 192-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2014_1_35 Розглянуто практичні аспекти застосування кейс-методу в процесі вивчення питань соціальної відповідальності бізнесу. Деталізовано ситуаційну вправу на рівні її складових елементів. Охарактеризовано особливості кейс-методу та його переваги у порівнянні з традиційними формами навчання. Запропоновано сценарій конкретної ситуаційної вправи "Хліб наш насущний", підготовлений для участі в державній програмі "Українська ініціатива", згідно з якою передбачалось стажування на підприємствах Німеччини.Рассмотрены методические аспекты использования кейс-метода в процессе изучения вопросов социальной ответственности бизнеса. Детализировано ситуационное упражнение на уровне его составных элементов. Охарактеризованы особенности кейс-метода и его преимущества в сравнении с традиционными формами обучения. Предложен сценарий конкретного ситуационного упражнения "Хлеб наш насущный", подготовленный для участия в государственной программе "Украинская инициатива", согласно которой предполагалась стажировка на предприятиях Германии.The article presents practical aspects of case-method usage in the process of researching social responsibility of business. The paper also gives a detailed insight into a situational exercise on the level of its constituting elements. Case-method has been characterized in terms of its peculiarities and the advantages, and in comparison to the traditional teaching methods. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Вашків Л. П. Кейс-метод як засіб активізації навчального процесу майбутніх економістів / Л. П. Вашків, О. П. Вашків // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 1. - С. 192-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2014_1_35.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |