Наукова періодика України Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка


Соцький К. О. 
Структура готовності студентів медичних коледжів до професійного саморозвитку / К. О. Соцький // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 1. - С. 55-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2014_1_12
Проаналізовано підходи щодо трактування поняття "саморозвиток" у психологічній і педагогічній літературі. Обгрунтовано, що професійно-особистісний саморозвиток здійснюється за допомогою механізмів самопізнання, самоорганізації, самоосвіти, самооцінки, саморегуляції. З’ясовано суть і структуру готовності до професійного саморозвитку студентів медичного коледжу. Виокремлено ціннісний, мотиваційний, когнітивний, операційний і вольовий компоненти. Визначено чинники та охарактеризовано етапи саморозвитку майбутніх медиків середньої ланки.Проанализированы подходы к трактовке понятия "саморазвитие" в психологической и педагогической литературе. Обосновано, что профессионально личностное саморазвитие осуществляется с помощью механизмов самопознания, самоорганизации, самообразования, самооценки, саморегуляции. Выяснены суть и структура понятия готовности к профессиональному саморазвитию студентов медицинского колледжа. Выделены ее ценностный, мотивационный, когнитивный, операционный и волевой компоненты. Определены факторы и охарактеризованы этапы саморазвития будущих медиков среднего звена.The article reflects the analysis of the existing approaches to interpretation of the notion of self-development in psychological and pedagogical literature. It has been determined, that professional and personal self-development is carried out with the help of mechanisms of self-knowledge, self-organization, self-education, self-esteem, self-control. The research also presents the clarified essence and structure of the readiness of medical college students for professional self-development. Value, motivational, cognitive, operating, and volitional components have been singled out. Factors and stages of intending medical employees’ self-development have been substantiated in the article.
  Повний текст PDF - 300.656 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Соцький К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Соцький К. О. Структура готовності студентів медичних коледжів до професійного саморозвитку / К. О. Соцький // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 1. - С. 55-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2014_1_12.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського