Наукова періодика України Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка


Кобрій О. М. 
Особливості формування змісту педагогічних дисциплін у вищій школі в другій половині XX – на початку XXI століття / О. М. Кобрій // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2012. - № 4. - С. 53-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2012_4_11
Обгрунтовано використання закономірностей навчальної діяльності студентів і відповідних психолого-педагогічних умов формування змісту педагогічних дисциплін у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст. Враховано їх відповідність соціальному замовленню та існуючій організації навчання і виховання. Визначено ефективність орієнтації на мету освіти, структурної побудови змісту педагогічних дисциплін, статусу суб’єкта для кожного учасника педагогічного процесу.Обосновано использование закономерностей учебной деятельности студентов и соответствующих психолого-педагогических условий формирования содержания педагогических дисциплин во второй половине ХХ в начале ХХІ в. Учтено их соответствие социальному заказу и существующей организации обучения и воспитания. Определена эффективность ориентации на цель образования, структурного построения содержания педагогических дисциплин, статуса субъекта для каждого участника педагогического процесса.The article gives grounds for the use of patterns of learning activities for students and relevant psychological and educational conditions for the content of pedagogical disciplines during the second half of the 20th century. The author takes into account their compliance with social order and democratic organization of education, defines the effectiveness of the orientation towards the aim of education, the effectiveness of the structural construction of the content of pedagogical disciplines, the status of each member as a subject of the pedagogical process.
  Повний текст PDF - 270.992 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кобрій О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кобрій О. М. Особливості формування змісту педагогічних дисциплін у вищій школі в другій половині XX – на початку XXI століття / О. М. Кобрій // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2012. - № 4. - С. 53-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2012_4_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кобрій Ольга Миколаївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського