Наукова періодика України Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка


Муніч Н. В. 
Вивчення ландшафтознавчих понять у курсі шкільної географії: теоретико-методологічний аспект / Н. В. Муніч // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2012. - № 3. - С. 117-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2012_3_24
Проаналізовано етимологію поняття «ландшафт», шляхи визначення понять, наукові пошуки місця ландшафтознавчих понять в географічній науці. З’ясовано зміст поняття як психолого-педагогічної категорії, що сприяє пізнанню об’єктів і явищ об’єктивної дійсності. Розглянуто теоретико-методологічні аспекти формування ландшафтознавчих понять у процесі навчання географії, метою якого є формування ландшафтного мислення.Проанализирована этимология понятия «ландшафт», пути определения понятий, научные поиски места ландшафтоведческих понятий в географической науке. Раскрыто содержание понятия как психолого-педагогической категории, которая способствует познанию объектов и явлений объективной действительности. Рассмотрены теоретико-методологические аспекты формирования ландшафтоведческих понятий в процессе обучения географии, целью которых является формирование ландшафтного мышления.Etymology of the term «landscape», ways of concepts definition, scientific searches of landscape concepts place in geographical science are analyzed. Maintenance of concept is found out as a psychological and pedagogical category, contributing to knowledge of objective reality objects and phenomena. The theoretical and methodological aspects of landscape concepts forming in the process of geography studies, the purpose of which is forming of landscape thinking, are considered.
  Повний текст PDF - 310.433 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Муніч Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Муніч Н. В. Вивчення ландшафтознавчих понять у курсі шкільної географії: теоретико-методологічний аспект / Н. В. Муніч // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2012. - № 3. - С. 117-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2012_3_24.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Муніч Нелла Володимирівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського