Наукова періодика України | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка | ||
Кравчук Л. В. Особливості побудови шкільних навчальних планів та програм з іноземної мови у 1950–1960-ті роки / Л. В. Кравчук // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2012. - № 2. - С. 85-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2012_2_17 Проаналізовано основні особливості побудови навчальних планів і програм з іноземної мови у другій половині ХХ ст. Досліджено їх структуру та змістовий компонент, відповідність вимог до змісту навчання іноземної мови. Визначено характерні особливості навчальних планів і програм досліджуваного періоду. Виокремлено методичні прорахунки та вплив соціально-історичних трансформацій на їх змістове наповнення.Проанализированы основные особенности построения учебных планов и программ по иностранному языку во второй половине ХХ в. Исследована их структура и содержательный компонент, соответствие требований к содержанию обучения. Определены характерные особенности учебных планов и программ исследуемого периода. Выделены методические просчеты и влияние социально-исторических трансформаций на их содержательное наполнение.The article analyzes the main peculiarities of school foreign language programs construction in the second half of the twentieth century. Their structure and content component; compliance requirements for the content of foreign language learning are studied. The characteristics of curricula and programs of study period outlined are determined, methodological mistakes and the impact of socio-historical transformations in their semantic content are outlined. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кравчук Л. В. Особливості побудови шкільних навчальних планів та програм з іноземної мови у 1950–1960-ті роки / Л. В. Кравчук // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2012. - № 2. - С. 85-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2012_2_17.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |