Наукова періодика України Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка


Дроздова І. П. 
Система вправ із розвитку професійного мовлення студентів вищих навчальних закладів нефілологічного профілю / І. П. Дроздова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2012. - № 1. - С. 72-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2012_1_14
Обгрунтовано психологічні, лінгвістичні, психолінгвістичні чинники, дидактичні й методичні принципи навчання професійного мовлення та основні вимоги до системи вправ за текстоцентричним підходом із розвитку професійного мовлення студентів ВНЗ нефілологічного профілю. Розглянуто й розкрито компоненти, що визначають адекватність використання вправ у навчанні студентів української мови за професійним спрямуванням. Визначено основні завдання різного обсягу, змісту і психолінгвістичного плану для формування вмінь і навичок спілкування студентів за фахом. Запропоновано класифікацію видів вправ із розвитку професійного мовлення студентів-нефілологів.Обоснованы психологические, лингвистические, психолингвистические факторы, дидактические и методические принципы обучения профессиональной речи и основные требования к системе упражнений на основе текстоцентрического подхода для развития профессиональной речи студентов ВУЗ нефилологического профиля. Рассмотрены и раскрыты компоненты, определяющие адекватность применения упражнений в обучении студентов украинскому языку по профессиональной направленности. Определены основные задания разного объема, содержания и психолингвистического плана для формирования умений и навыков общения студентов по специальности. Предложена классификация видов упражнений по развитию профессиональной речи студентов-нефилологов.The work proves psychological, linguistic and psycholinguistic factors, didactic and methodical principles of teaching professional speech skills and basic requirements to a system of exercises based on text-centered approach to the development of professional speech skills in students of higher education institutions non-linguistic. It considers and describes the components that determine the efficiency of exercises used to train students in profession orientated Ukrainian language. It identifies the key tasks of different size, content, and psycholinguistic plan to form and develop communication skills in students in their professional field. The work also proposes a classification of exercises to develop professional speech skills in students of higher education institutions non-linguistic.
  Повний текст PDF - 304.186 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дроздова І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дроздова І. П. Система вправ із розвитку професійного мовлення студентів вищих навчальних закладів нефілологічного профілю / І. П. Дроздова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2012. - № 1. - С. 72-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2012_1_14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Дроздова Ірина Петрівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського