Наукова періодика України Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка


Климова К. Я. 
Формування мовнокомунікативної професійної компетентності студента як креативної особистості в умовах навчального середовища педагогічного вузу / К. Я. Климова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2012. - № 1. - С. 66-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2012_1_13
Обгрунтовано методичну систему формування мовнокомунікативної професійної компетентності студентів нефілологічних спеціальностей педагогічних університетів і побудовано її структурно-функціональну модель. Охарактеризовано структурні компоненти методичної системи, такі як обсяг і зміст теоретичного матеріалу, що забезпечує систематизовані знання студентів-нефілологів з української мови, форми організації, традиційні й інноваційні методи та прийоми українськомовного навчання та самонавчання, оптимальні засоби реалізації, контролю та корекції знань, умінь і навичок студентів з української мови. Висвітлено критерії та рівні сформованості мовнокомунікативної професійної компетентності студентів нефілологічних спеціальностей педагогічних університетів на освітньо-кваліфікаційних рівнях "бакалавр" і "магістр". Одержано відповідні показники під час проведення педагогічного моніторингу комунікативних якостей професійного мовлення студентів. Досліджено поняття креативності як інтегрованої особистісної якості, необхідної умови професійної мовнокомунікативної діяльності педагога та висвітлено теоретичні засади її формування.Розглянуто поняття креативності у площині проблеми формування мовнокомунікативної професійної компетентності майбутніх учителів. Доведено, що створення у педагогічному ВНЗ навчального середовища, яке відповідає вимогам сучасної вищої освіти, є обов’язковою умовою формування креативності студентів у процесі науково-дослідної, індивідуально-самостійної навчальної роботи з української мови.Рассмотрено понятие креативности в контексте проблемы формирования коммуникативной языковой профессиональной компетентности будущих учителей. Доказано, что создание в педагогическом ВУЗ среды обучения, соответствующей требованиям современного высшего образования, является обязательным условием формирования креативности студентов в ходе научно-исследовательской, индивидуально-самостоятельной учебной работы по украинскому языку.The article deals with the notion of creativity as the problem component of formation of language communicative professional competence among prospective teachers. The author proves that creating educational environment at pedagogical higher educational establishments is vital in forming creativity among the students in the course of their research and individual work at Ukrainian.
  Повний текст PDF - 300.722 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Климова К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Климова К. Я. Формування мовнокомунікативної професійної компетентності студента як креативної особистості в умовах навчального середовища педагогічного вузу / К. Я. Климова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2012. - № 1. - С. 66-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2012_1_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Климова Катерина Яківна (1965–) (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського