Наукова періодика України Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка


Вознюк О. В. 
Сучасні наукові підходи до аналізу професійного розвитку педагога / О. В. Вознюк // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2010. - № 3. - С. 38-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2010_3_9
Розглянуто сучасні наукові підходи до аналізу професійного розвитку педагога, що постають теоретико-методологічним підгрунтям для узагальнення теорії і практики професійного становлення фахівця. Особливу увагу акцентовано на необхідності побудови цілісної моделі, яка повинна реалізувати психолого-педагогічну програму дослідження феномена громадянського розвитку особистості педагога-професіонала, поєднати в одному теоретико-методологічному полі цілі розвитку людини - особистості, професіонала та громадянина.Рассматриваются современные научные подходы к анализу профессионального развития педагога, что является теоретико-методологической основой для обобщения теории и практики профессионального становления специалиста. Особое внимание акцентировано на необходимости построения целостной модели, которая должна реализовать психолого-педагогическую программу исследования феномена гражданского развития личности педагога-профессионала, сочетать в одном теоретико-методологическом поле цели развития человека - личности, профессионала и гражданина.Contemporary scientific approaches to the analysis of the teacher's professional development have been examined, being the theoretical and methodological basis for theory and practice generalization of the mentioned process. This opens the prospect ofconstructing its integral model to realize the psychological and pedagogical program researching into the phenomenon of citizen development of the professional teacher's personality. Moreover, the investigation foresees the unification in one theoreticaland methodological field of the three aims of the development of a man - that of a personality, a professional and a citizen.
  Повний текст PDF - 273.642 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Вознюк О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Вознюк О. В. Сучасні наукові підходи до аналізу професійного розвитку педагога / О. В. Вознюк // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2010. - № 3. - С. 38-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2010_3_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Вознюк Олександр Васильович (педагогічні науки)
  • Вознюк Оксана Василівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського