Наукова періодика України Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка


Турчин А. І. 
Особливості практичної професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів професійної школи в Німеччині / А. І. Турчин // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2010. - № 3. - С. 141-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2010_3_28
Визначено особливості практичної професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів професійної школи Німеччини. З'ясовано, що набуття професійного досвіду, формування необхідних практичних навичок і вмінь здійснюється в процесі виробничої і шкільної практик та педагогічного стажування. Зроблено висновок, що названі складові практичної професійно-педагогічної підготовки дозволяють поєднувати й узгоджувати теоретичний і практичний компоненти навчання, синтезувати наукові знання і практичні вміння, формувати власний стиль професійної діяльності.Определены особенности практической профессионально-педагогической подготовки будущих учителей профессиональной школы в Германии. Выяснено, что приобретение профессионального опыта, формирование необходимых практических навыков и умений происходит в процессе производственной и школьной практик, а также педагогической стажировки. Сделан вывод, что названные составляющие практической профессионально-педагогической подготовки позволяют сочетать и согласовывать теоретический и практический компоненты обучения, синтезировать научные знания и практические умения, формировать личный стиль профессиональной деятельности.The features of practical vocational and educational training of future teachers of vocational school in Germany have been discovered and analyzed. It has been found that professional experience, necessary practical skills are gained during work placement, school practices and educational internship. Such components of practical vocational and educational training allow to combine and coordinate the theoretical and practical training components, to synthesize scientific knowledge and practical skillsto form a unique professional activity style.
  Повний текст PDF - 359.472 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Турчин А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Турчин А. І. Особливості практичної професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів професійної школи в Німеччині / А. І. Турчин // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2010. - № 3. - С. 141-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2010_3_28.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Турчин Андрій Іванович (1974–) (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського