Наукова періодика України | Науково-технічна інформація | ||
Михальченкова О. Є. Система АСФИМІР як інструмент маркетингу / О. Є. Михальченкова, І. С. Баланчук // Науково-технічна інформація. - 2016. - № 2. - С. 43-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NTI_2016_2_8 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Михальченкова О. Є. Система АСФИМІР як інструмент маркетингу / О. Є. Михальченкова, І. С. Баланчук // Науково-технічна інформація. - 2016. - № 2. - С. 43-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NTI_2016_2_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |