Наукова періодика України Науково-технічна інформація


Мусіна Л. А. 
Стратегічний маркетинг у системі планування і прогнозування науково-технологічного розвитку / Л. А. Мусіна // Науково-технічна інформація. - 2011. - № 2. - С. 25-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NTI_2011_2_7
Надано рекомендації щодо зміни функцій, завдань і інструментарію стратегічного маркетингу новітніх технологій у системі планування і прогнозування науково-технологічного розвитку України з урахуванням світового досвіду планування розроблення і впровадження енергетичних технологій на всьому шляху просування їх від досліджень до ринку.
  Повний текст PDF - 1.044 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мусіна Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мусіна Л. А. Стратегічний маркетинг у системі планування і прогнозування науково-технологічного розвитку / Л. А. Мусіна // Науково-технічна інформація. - 2011. - № 2. - С. 25-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NTI_2011_2_7.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського