Наукова періодика України | Науково-технічна інформація | ||
Мусіна Л. А. Стратегічний маркетинг у системі планування і прогнозування науково-технологічного розвитку / Л. А. Мусіна // Науково-технічна інформація. - 2011. - № 2. - С. 25-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NTI_2011_2_7 Надано рекомендації щодо зміни функцій, завдань і інструментарію стратегічного маркетингу новітніх технологій у системі планування і прогнозування науково-технологічного розвитку України з урахуванням світового досвіду планування розроблення і впровадження енергетичних технологій на всьому шляху просування їх від досліджень до ринку. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мусіна Л. А. Стратегічний маркетинг у системі планування і прогнозування науково-технологічного розвитку / Л. А. Мусіна // Науково-технічна інформація. - 2011. - № 2. - С. 25-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NTI_2011_2_7. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |