Наукова періодика України | Неперервна професійна освіта: теорія і практика | ||
Замотаєва Н. Розвиток культуротворчої компетентності викладачів гуманітарних дисциплін вищих військових навчальних закладів: психолого-педагогічні умови / Н. Замотаєва // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2017. - Вип. 1-2. - С. 50-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2017_1-2_10 Висвітлено питання розвитку культуротворчої компетентності викладачів гуманітарних дисциплін вищих військових навчальних закладів із використанням кейс-технології у системі післядипломної педагогічної освіти. Обгрунтовано та розроблено модель розвитку культуротворчої компетентності викладачів гуманітарних дисциплін вищих військових навчальних закладів (ВВНЗ) із використанням кейс-технології у системі післядипломної педагогічної освіти, що складається з концептуального (мета, провідні ідеї, принципи, підходи), змістового (психолого-педагогічні, культурологічні, фахові знання та вміння, педагогічний, естетичний досвід, морально-етичні погляди та переконання, естетичні критерії) і технологічного компонентів (методи, прийоми, види і форми). Визначено сутність культуротворчої компетентності викладачів гуманітарних дисциплін вищих військових навчальних закладів, критерії (культурологічні знання і вміння, рефлексивність, інноваційність, креативність, імпровізаційність, інтерактивність, діалогічність педагогічного спілкування, готовність до творчої педагогічної взаємодії), рівні (високий, достатній, середній, низький), показники розвитку культуротворчої компетентності викладачів гуманітарних дисциплін ВВНЗ. Експериментально-дослідним шляхом доведено ефективність розробленої моделі, її пріоритетне значення для вдосконалення професійної підготовки військових педагогів у системі післядипломної педагогічної освіти. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Замотаєва Н. Розвиток культуротворчої компетентності викладачів гуманітарних дисциплін вищих військових навчальних закладів: психолого-педагогічні умови / Н. Замотаєва // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2017. - Вип. 1-2. - С. 50-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2017_1-2_10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |