Наукова періодика України Неперервна професійна освіта: теорія і практика


Мозальов В. 
Якість підготовки фахівців у вищих військових навчальних закладах: педагогічні умови моніторингу / В. Мозальов // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2016. - Вип. 1-2. - С. 33-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2016_1-2_8
На основі теоретичного аналізу публікацій з питання стану розробки досліджуваної проблеми розроблено критерії, на основі яких вивчено стан і функціонування процесу підготовки фахівців у військових ВНЗ. Визначено й проаналізовано відхилення та зміни, що виникають під час фахової підготовки; фактори, що викликають їх; причини, що ускладнюють оптимальний хід процесу підготовки або негативно впливають на нього з метою запобігання негативним тенденціям. Вивчено умови та засоби, що сприяють підвищенню результативності процесу підготовки. Спрогнозовано тенденції розвитку найважливіших процесів підготовки. Підкреслено актуальність створення педагогічного середовища, що сприятиме формуванню позитивного ставлення курсантів (слухачів) і викладачів до застосування моніторингу якості у процесі підготовки фахівців, котре стане можливим за умови залучення курсантів до самомоніторингу навчальних досягнень з метою стимулювання їхнього професійного розвитку, з одного боку, та формування готовності викладачів до здійснення моніторингу якості у процесі підготовки курсантів (слухачів), з іншого.На основании теоретического анализа публикаций по проблеме разработки исследуемой проблемы разработаны критерии, на основе которых изучено состояние и функционирование процесса подготовки специалистов в военных ВУЗ в теоретической плоскости. Определены и проанализированы отклонения и изменения, возникающие во время профессиональной подготовки; факторы, вызывающие их, причины, затрудняющие оптимальный ход процесса подготовки или негативно влияющие на него с целью предупреждения негативных тенденций. Изучены условия и средства, способствующие повышению результативности процесса подготовки. Обобщены тенденции развития важнейших процессов профессиональной подготовки офицеров. Подчеркнута актуальность создания педагогической среды, способствующей формированию положительного отношения курсантов (слушателей) и преподавателей к применению мониторинга качества в процессе подготовки специалистов, которое станет возможным при условии привлечения курсантов к самомониторингу знаний с целью стимулирования их профессионального развития, с одной стороны и формирования готовности преподавателей к осуществлению мониторинга качества в процессе подготовки курсантов (слушателей), с другой. The article describes an urgent problem of improving the quality of military specialists’ education through implementation of higher military education quality monitoring system in the educational process as an important educational requirement. The author analyzed scientific views and approaches to elements of quality monitoring system of military specialists, revealed pedagogical conditions for monitoring the quality of training in higher military educational institutions. It is determined that an important condition for ensuring the quality of training in higher military educational establishments and increase of the efficiency of educational process in higher military educational institution is a systematically receiving of objective information about the performance of cadets (listeners) through monitoring. Monitoring is an information basis for the quality of specialist training, it aims to obtain operative and reliable information about the quality of training results and the conditions of their achievement, that’s why its main purpose is to provide information to customers and other stakeholders about the quality of cadets (listeners) at any time.
  Повний текст PDF - 265.293 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мозальов В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мозальов В. Якість підготовки фахівців у вищих військових навчальних закладах: педагогічні умови моніторингу / В. Мозальов // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2016. - Вип. 1-2. - С. 33-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2016_1-2_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мозальов Владислав Євгенович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського