Наукова періодика України Неперервна професійна освіта: теорія і практика


Радченко С. 
Використання методу шаблонів при формуванні самостійних завдань для студентів з курсу лінійної алгебри / С. Радченко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2016. - Вип. 1-2. - С. 85-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2016_1-2_18
Розглянуто приклади з лінійної алгебри, які дозволяють значно прискорити процес складання самостійних завдань з теорії матриць викладачам вищої математики без використання складних середовищ програмування, що потребує відповідного рівня кваліфікації. Отримано простий і зрозумілий користувачам широко розповсюджених програмних пакетів метод шаблонів, який дозволяє автоматизувати процес створення завдань з лінійної алгебри. У разі докладання певних зусиль метод може бути розповсюджений на значну кількість інших методичних задач, які потребують генерації великої кількості завдань. Зазначено про необхідність виконання таких методичних умов: елементи заданої матриці повинні бути випадковими цілими числами, а визначник - відомим наперед, щоб можна було забезпечити впорядкованість окремих груп завдань за величиною визначника та уникнути перевантаженості арифметичною складовою виконання.Рассмотрены простые методы шаблонов линейной алгебры, позволяющие значительно ускорить процесс составления самостоятельных задач по теории матриц преподавателям высшей математики без использования сложных сред программирования, и требующих соответствующего уровня квалификации. Отмечено, что такой метод увеличивает степень индивидуализации задач для тестового контроля студентов, поскольку количество пакетов задач не ограничивается возможностями затрат времени и усилий преподавателя; с другой стороны, наличие числовых параметров в генераторе задач позволяет изменять уровень их сложности, соответствующей требованию постепенности усвоения материала. Изложены конкретные примеры использования приведенного авторского решения для определенного вида заданий, требующих нестандартных, нелинейных способов решения.In this article deals with a specific example of a linear algebra method templates which can significantly speed up the process of drafting a separate problems on matrix theory teachers of Mathematics without complex programming environments that require an appropriate level of qualification. This method increases the degree of individualization of tasks to test students’ control, since the number of packages of tasks is not limited possibilities of time and effort the teacher. Thus, the numerical parameters in the generator task allows you to change the level of difficulty to meet the requirement of gradual assimilation of the material. These method have been successfully tested in practice. The results of its use show an increase in students’ autonomy in choosing a method for solving problems of linear algebra. A feature of the proposed method is the synthesis of a compact organization of educational information and flexibility of application. The main idea of the method is to build templates that specify the expected parameters of the solution. A special set of conditions to minimize the complexity of arithmetic and pay more attention to the theoretical material.
  Повний текст PDF - 523.878 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Радченко С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Радченко С. Використання методу шаблонів при формуванні самостійних завдань для студентів з курсу лінійної алгебри / С. Радченко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2016. - Вип. 1-2. - С. 85-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2016_1-2_18.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Радченко Сергій Петрович (фізико-математичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського