Наукова періодика України Неперервна професійна освіта: теорія і практика


Прошкін В. 
Система контролю навчальних досягнень майбутніх економістів у процесі вивчення "Вищої математики" / В. Прошкін // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2016. - Вип. 1-2. - С. 80-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2016_1-2_17
Обгрунтовано необхідність застосування системи контролю навчальних досягнень майбутніх економістів при вивченні "Вищої математики", що складається з наступних етапів: підготовчого, інформаційного та основного. Встановлено актуальність взаємовідносин між викладачем і студентом на суб’єкт-суб’єктній основі та узгодженість дій кожного з суб’єктів контролю на всіх його етапах. Визначено методику розрахунку рейтингу в запропонованій системі контролю за видами: поточний рейтинг; індивідуальний рейтинг за окремим кредитним модулем; семестровий рейтинг; загальний рейтинг з дисципліни. Відповідно до навчальної програми з дисципліни "Вища математика" для майбутніх фахівців економічного напряму підготовки розроблено систему розподілу поточних балів для кожного модуля з детальними коментарями стосовно їх диференціації. Окреслено перспективи подальших досліджень в цьому сегменті. Розроблено систему контролю навчальних досягнень майбутніх економістів у процесі вивчення математичних дисциплін, що сприяє підвищенню якості математичної підготовки студентів. Розглянуто наступні компоненти структури системи контролю навчальних досягнень: змістово-функціональний, управлінський, технологічний.Обоснована необходимость применения системы контроля знаний будущих экономистов при изучении курса "Высшая математика", состоящего из следующих этапов: подготовительного, информационного и основного. Установлена актуальность взаимоотношений между преподавателем и студентом на субъект-субъектной основе и согласованность действий каждого из субъектов контроля на всех его этапах. Определена методика расчета рейтинга в предложенной системе контроля за видами: текущий рейтинг; индивидуальный рейтинг по отдельным кредитным модулям; семестровый рейтинг; общий рейтинг по дисциплине. Разработанная система контроля знаний будущих экономистов в процессе изучения математических дисциплин способствует повышению качества математической подготовки студентов. Рассмотрены следующие компоненты структуры системы контроля знаний: содержательно-функциональный, управленческий, технологический. В соответствии с учебной программой дисциплины "Высшая математика" для будущих специалистов экономического направления подготовки разработана система распределения текущих баллов для каждого модуля с подробными комментариями относительно их дифференциации. Определены перспективы дальнейших исследований в этом сегменте. The article represents a process of the control system application of future economists’ educational achievements in the process of studying «Higher mathematics», consisting the following stages: preparatory, informational and the main. It is noted that the leading idea of the system control is the establishment of the relationship between the teacher and the student on a subject-to-subject basis and the action coherence of each of them at all stages. It has been showed that the experimental work was carried out in the process of studying "Higher mathematics", which provides economic students with the necessary mathematical knowledge, forming skills and abilities to solve professional problems using mathematical methods and mathematical models. It is determined that the system implementation control process of educational achievements is based on the systemic, activity-based, modular and student-centered approaches.
  Повний текст PDF - 369.353 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Прошкін В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Прошкін В. Система контролю навчальних досягнень майбутніх економістів у процесі вивчення "Вищої математики" / В. Прошкін // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2016. - Вип. 1-2. - С. 80-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2016_1-2_17.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Прошкін Володимир Вадимович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського