Наукова періодика України Неперервна професійна освіта: теорія і практика


Дерека Т. 
Професійна підготовка фахівців фізичного виховання у США / Т. Дерека // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2016. - Вип. 1-2. - С. 71-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2016_1-2_15
На прикладі освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів педагогічного коледжу, факультету здоров’я, фізичного виховання, рекреації й танців Східномічиганського університету розглянуто особливості професійної підготовки фахівців фізичного виховання США. Виділено основні вимоги до професійних орієнтирів підготовки майбутніх фахівців: глибокі знання з предмету "Фізичне виховання"; методичні знання щодо процесу навчання дітей з урахуванням індивідуальних і соціокультурних особливостей; моральні й естетичні якості. Наведено програму професійної підготовки фахівців фізичного виховання, яка передбачає мінімальну кількість обов’язкових дисциплін і кредитів, необхідних для успішного закінчення програми й одержання ступеня "бакалавр", за якою студент може вибрати курси, які його зацікавили та пов’язані з його основною чи додатковою спеціальністю. Таким чином, організацію навчання викладачів фізичного виховання в американському університеті охарактеризовано як високо індивідуалізовану й диференційовану: студенти мають можливість самостійно складати навчальний план, визначати навчальне навантаження на семестр, обирати курси з різних видів фізичної активності на одному з трьох рівнів складності. Обгрунтовано вибір форм і методів організації занять реалізацією університетами особистісного, діяльнісного і рефлексивного підходів до навчання педагогів. Акцентовано увагу на взаємодії теоретичних і практичних аспектів навчальних предметів, розвитком практичних умінь студентів у процесі всіх форм занять і низки польових і педагогічних практик. Відзначено, що в університетах навчальний процес орієнтовано на формування спеціальних педагогічних знань майбутнього фахівця, на основі інтеграції знань і вмінь, які отримані в процесі вивчення дисциплін різних блоків і низки практик.На примере образовательно-профессиональной программы подготовки бакалавров педагогического колледжа, факультета здоровья, физического воспитания Восточномичиганского университета рассмотрены особенности профессиональной подготовки специалистов физического воспитания США. Выделены основные требования к профессиональным ориентирам подготовки будущих специалистов: глубокие знания по предмету "Физическое воспитание"; методические знания о процессе обучения с учетом индивидуальных и социокультурных особенностей; нравственные и эстетические качества. Приведена программа профессиональной подготовки специалистов физического воспитания, которая предусматривает минимальное количество обязательных дисциплин и кредитов, необходимых для успешного окончания программы и получения степени "бакалавр", по которым студент может выбрать курсы, заинтересовавшие его и связанные с его основной или дополнительной специальностью. Таким образом, организация обучения преподавателей физического воспитания в американском университете охарактеризована как высоко индивидуализированная и дифференцированная: студенты имеют возможность самостоятельно составлять учебный план, определять учебную нагрузку на семестр, выбирать курсы по различным видам физической активности на одном из трех уровней сложности. Обоснован выбор форм и методов организации занятий реализацией университетами личностного, деятельностного и рефлексивного подходов к обучению педагогов. Акцентировано внимание на взаимодействии теоретических и практических аспектов учебных предметов, развитием практических умений студентов в процессе всех форм занятий и ряда полевых и педагогических практик. Отмечено, что в университетах учебный процесс ориентирован на формирование специальных педагогических знаний будущего специалиста на основе интеграции знаний и умений, полученных в процессе изучения дисциплин различных блоков и ряда практик.The article analyzes the characteristics of educational standards in physical education in the USA. There are areas of five US national sports orientated associations activities characterized. It is determined that the key features of the US highest education system are its decentralization, multicultural focus with maximum regard to the needs of American society, labor market and current trends in the field of pedagogical knowledge. There are levels of the US highest education in professional training system within the field of physical culture and sports characterized. There are educational programs of physical education specialists’ training in the USA highest education institutions given.
  Повний текст PDF - 353.205 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дерека Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дерека Т. Професійна підготовка фахівців фізичного виховання у США / Т. Дерека // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2016. - Вип. 1-2. - С. 71-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2016_1-2_15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Дерека Тетяна Григорівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського