Наукова періодика України Неперервна професійна освіта: теорія і практика


Корнят В. С. 
Відбір змісту формування діагностичних умінь майбутніх соціальних педагогів / В. С. Корнят // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 3-4. - С. 51-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2014_3-4_12
Здійснено контент-аналіз змісту навчальних програм окремих дисциплін щодо відповідності структурних блоків програми формуванню у майбутніх соціальних психологів діагностичних умінь. Виділено змістові складові курсу "Вступ до спеціальності", "Педагогіка", "Соціальна педагогіка". Детально описано принципи відбору змісту для формування необхідних умінь у майбутніх фахівців. Обгрунтовано необхідність розробки навчально-методичного комплексу навчальних дисциплін професійно-орієнтованого циклу, який відповідав би рекомендаціям МОН України. Визначено його структурні елементи, підбір яких забезпечує комплексне викладання навчальних дисциплін в педагогічних коледжах, які готують майбутніх фахівців.Осуществлен контент-анализ содержания учебных программ отдельных дисциплин на соответствие структурных блоков программы формированию у будущих социальных психологов диагностических умений. Выделены содержательные составляющие курса "Введение в специальность", "Педагогика", "Социальная педагогика". Подробно описаны принципы выбора содержания для формирования необходимых умений у будущих специалистов. Обоснована необходимость разработки учебно-методического комплекса учебных дисциплин профессионально-ориентированного цикла, который отвечал бы рекомендациям МОН Украины. Определены его структурные элементы, подбор которых обеспечивает комплексное преподавание учебных дисциплин в педагогических колледжах, готовящих будущих специалистов.The problem of innovative approaches to the organization of training future social workers in teacher training colleges. The essence of the concept of “education content” in scientific research, particularly of S. Goncharenko, A., Kuzmynskyi, S. A. Cape.
  Повний текст PDF - 436.1 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Корнят В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Корнят В. С. Відбір змісту формування діагностичних умінь майбутніх соціальних педагогів / В. С. Корнят // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 3-4. - С. 51-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2014_3-4_12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Корнят Віра Степанівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського