Наукова періодика України Неперервна професійна освіта: теорія і практика


Binytska К. 
To the problems of economic education in the Republic of Poland at the beginning of the XXI century / К. Binytska // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 1-2. - С. 113-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2014_1-2_24
Проаналізовано теоретичні підходи щодо проблеми розвитку економічної освіти у Республіці Польща з 1989 р. до сьогодення, зокрема: зміст економічної освіти та форми її викладення у навчальних закладах. Визначено терміни "економічна освіта", "економічна соціалізація", "фінансова освіта". Розкрито теоретичні підходи з означеної проблеми, інтерпретовано погляди інших дослідників. Наведено факти з розвитку економічної освіти в країні: розглянуто методологічні аспекти викладання циклу економічних дисциплін у Польщі. Наголошено, що головним завданням економічної освіти на початковому рівні є надання не тільки теоретичних знань учням, а й практичних економічних вмінь та навичок. Підкреслено, що в школах країни введено новий навчальний предмет – економіка на практиці. Зазначено, що навчання на економічних спеціальностях у ВНЗ Польщі проводиться на двох ступенях – ліценціат та магістр, а найпоширенішим напрямом економічної освіти з підготовки фахівців в країні є "Менеджмент і маркетинг". Акцентовано увагу на проведенні занять з менеджменту, які проходять у групах, де використовуються інноваційні методи та технології навчання. Підсумовано, що навчання з економічної освіти у ВНЗ здійснюється відповідно до державних стандартів, під зовнішнім і внутрішнім контролем, активно використовують досягнення європейської вищої освіти, сформульовано тенденції розвитку економічної освіти в країні. Исследованы теоретические подходы к проблеме развития экономического образования в Республике Польша с 1989 г. до нынешнего времени, а именно: через содержание экономического образования и формы ее изложения в учебных заведениях. Определены термины "экономическое образование" и "экономическая социализация". Интерпретированы взгляды других исследователей по указанной проблеме. Приведены факты из развития экономического образования в стране. Проанализирована роль экономического образования в системе образования Республики Польша. Сформулированы тенденции развития экономического образования в стране.The article deals with the examination of theoretical approaches to the problem of economic education development in the Republic of Poland from 1989 to our days, and namely: through the content of economic education and the form of its teaching in educational establishments. On the basis of the analysis of theoretic literature, the terms economic education, economic socialization have been determined. The author reveals theoretic approaches to the mentioned problem, interprets the views of other researchers. The facts of economic education development in the country have been offered. Analysis of the role of economic education in the educational system of the Republic of Poland has been done. The tendencies of development of economic education in the country have been formulated.
  Повний текст PDF - 533.145 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Binytska К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Binytska К. To the problems of economic education in the Republic of Poland at the beginning of the XXI century / К. Binytska // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 1-2. - С. 113-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2014_1-2_24.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського