Наукова періодика України | Неперервна професійна освіта: теорія і практика | ||
Солкарян Л. Вплив наукових та просвітянських товариств на розвиток гімназійної освіти в Україні / Л. Солкарян // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 1-2. - С. 99-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2014_1-2_21 Розкрито діяльність наукових товариств переважно історичного та філологічного спрямування у другій половині ХІХ – початку ХХ ст. в Україні. Проаналізовано сутність діяльності наукових та просвітянських товариств, обгрунтовано їх вплив на розвиток гімназійної освіти та внесок у розвиток і демократизацію науки та справу популяризації наукових знань. Серед історико-філологічних товариств в Україні названо такі: Церковно-археологічне товариство при Київській Духовній академії, Історичне товариство Нестора Літописця при Київському університеті, Історико-філологічне товариство при Харківському університеті, Історико-філологічне товариство при Одеському університеті, Історико-філологічне товариство при Ніжинському історико-філологічному інституті. Виокремлено пріоритетні напрями діяльності Товариства "Руська школа", "Товариство педагогічне", Всеукраїнської учительської спілки. Увагу приділено громадсько-спортивним організаціям: "Січ", "Пласт", "Сокіл". Резюмовано провідну роль просвітянських та наукових товариств у подальшому розвитку усієї гімназійної ланки системи освіти. Рассмотрена деятельность научных и просветительских обществ и их влияние на развитие гимназического образования во второй половине XIX – начале ХХ в. в Украине и в частности в Одесском регионе. Раскрыта сущность обществ и изучен их вклад в развитие и демократизацию науки и популяризации научных знаний. Проанализирован ряд просветительских обществ, функционирующих в указанный период и осуществляющих работу над состоянием образования и количеством неграмотных граждан Украины.The article examines the activities of scientific and educational societies and their impact on the development of high school education in the second half of XIX – early XX century in Ukraine and particular in the Odessa region; reveals the essence of societies and study their contribution to the development and democratization of science and popularization of scientific knowledge; analyzed a number of educational organizations which functioned during the period and carried out work on the state of education and the number of illiterate citizens of Ukraine. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Солкарян Л. Вплив наукових та просвітянських товариств на розвиток гімназійної освіти в Україні / Л. Солкарян // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 1-2. - С. 99-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2014_1-2_21. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |