Наукова періодика України Неперервна професійна освіта: теорія і практика


Folvarochnyi І. 
The development of social problems of enligtenment activities in the field of education of adults / І. Folvarochnyi // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 1-2. - С. 74-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2014_1-2_16
Розглянуто історико-педагогічні проблеми просвітницької діяльності у сфері освіти дорослих. Акцентовано увагу на соціальній проблематиці досліджуваного питання (проблемі соціального захисту особистості, необхідності системного вирішення цілого ряду актуальних соціально спрямованих проблем у сфері освіти, основних напрямах розвитку соціального вектора просвітницької діяльності у сфері неформальної освіти дорослих). Підкреслено, що соціальний вектор просвітницької діяльності громадських інституцій цих країн пов'язаний із проблемами профілактики СНІДу, екологічної просвіти населення, розвитку національних культурних підходів і толерантності, подальшого впровадження європейських громадянських традицій у сферу вітчизняної освіти. Визначено основні напрями розвитку соціального вектора просвітницької діяльності в сфері неформальної освіти дорослих: обговорення освітньої політики в сфері неформальної освіти дорослих та її практичну реалізацію; створення широкої мережі статистичної інформації, розробка методології та обгрунтування важливості визнання європейського досвіду неформальної освіти серед дорослого населення в Україні. Увагу приділено системному вирішенню цілого ряду актуальних соціально спрямованих проблем у сфері освіти дорослих: розробці правової бази неформальної освіти дорослих; визначенню критеріїв її якості; науково-методичному забезпеченню. Рассмотрены историко-педагогические проблемы просветительской деятельности в сфере образования взрослых. Акцентировано внимание на социальной проблематике данного вопроса, в частности: проблеме социальной защиты личности, необходимости системного решения целого ряда актуальных социально-направленных проблем в сфере образования, основных направлениях развития социального вектора просветительской деятельности в сфере неформального образования взрослых. Подчеркнуто, что социальный вектор просветительской деятельности общественных институтов этих стран связан с проблемами профилактики СПИДа, экологического просвещения населения, развития национальных культурных подходов и толерантности, дальнейшего внедрения европейских гражданских традиций в сферу отечественного образования. Названы основные направления развития социального вектора просветительской деятельности в сфере неформального образования взрослых: обсуждение образовательной политики в сфере неформального образования взрослых и ее практическая реализация; создание широкой сети статистической информации, разработка методологии и обоснование важности признания европейского опыта неформального образования среди взрослого населения в Украине. Внимание уделено системному решению целого ряда актуальных социально направленных проблем в сфере образования взрослых, а именно: разработке правовой базы неформального образования взрослых, определению критериев ее качества, научно-методическому обеспечению.The article deals with the historical and pedagogical issues of educational activities in the field of education of adults. This article gives much attention to the social problematics of the subject (the problem of human’s social protection, the necessity of a systematic solution of a range of socially-oriented issues in the education sphere, the focus of the social educational work’s vector of in the field of non-formal education of adult). European citizens are to coexist in a complex social and political environment where personal development is impossible without the active participation in social processes and the ability to adapt to cultural, ethnic and linguistic diversity. That is why social vector of educational activities of public institutions in these countries is connected with the problem of AIDS, ecological education of the population, the development of national cultural approaches and tolerance, further development of European civil traditions in the democratization of public life.
  Повний текст PDF - 384.535 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Folvarochnyi І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Folvarochnyi І. The development of social problems of enligtenment activities in the field of education of adults / І. Folvarochnyi // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 1-2. - С. 74-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2014_1-2_16.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського