Наукова періодика України Неперервна професійна освіта: теорія і практика


Чобітько М. Г. 
Проектування впливу освітньо-професійного середовища на становлення особистісно орієнтованої позиції майбутніх учителів / М. Г. Чобітько // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2013. - Вип. 1-2. - С. 26-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2013_1-2_6
Розглянуто освітній простір як єдину мережу багаторівневої організації освіти. Проаналізовано стан дослідження цих концептів в психолого-педагогічній літературі. Досліджено структурні підсистеми цього феномену, зокрема: формальну, інформальну, неформальну та інцедентальну системи освіти. Уточнено змістове наповнення досліджуваних концептів. Визначено основні атрибути гуманістичної спрямованості освітнього середовища у навчальному закладі. На основі досвіду (дванадцятирічного експерименту) гімназії № 1 м. Черкаси з організації загальноосвітнього і професійного середовища визначено психолого-педагогічні умови та вимоги до створення моделі педагогічної підтримки. Окреслено проблеми, які виникали під час експериментальної роботи цього навчального закладу. Особливу увагу приділено рівню особистісно-професійної підготовки учителя.Рассмотрено образовательное пространство как единый комплекс многоуровневой структуры образования. Проанализировано состояние исследования этих концептов в психолого-педагогической литературе. Изложены структурные подсистемы этого феномена, в частности: формальная, информальная, неформальная и инцедентальная системы образования. Уточнено смысловое наполнение исследуемых концептов. Определены основные атрибуты гуманистической направленности образовательной среды в учебном заведении. На основе опыта (двенадцатилетнего эксперимента) гимназии № 1 г. Черкассы по организации общеобразовательной и профессиональной среды определены психолого-педагогические условия и требования к созданию модели педагогической поддержки. Описаны проблемы, которые возникали в ходе экспериментальной работы этого учебного заведения. Особое внимание уделено уровню личностно-профессиональной подготовки учителя.Our studies provide a basis to assert that the formation of student-teacher professional positions largely due to how organized learning environment in school. His humanistic orientation is determined by: the presence of reflexive and innovation environment in the educational system, the common design of the educational process of all its members, student-oriented approach to the educational process.
  Повний текст PDF - 445.187 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Чобітько М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Чобітько М. Г. Проектування впливу освітньо-професійного середовища на становлення особистісно орієнтованої позиції майбутніх учителів / М. Г. Чобітько // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2013. - Вип. 1-2. - С. 26-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2013_1-2_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Чобітько Микола Григорович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського