Наукова періодика України Неперервна професійна освіта: теорія і практика


Козак Л. В. 
Формування комунікативної компетентності майбутнього викладача дошкільної педагогіки і психології засобами тренінгу / Л. В. Козак // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2013. - Вип. 1-2. - С. 64-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2013_1-2_12
Зроблено теоретичний аналіз наукових підходів до розуміння проблеми комунікативної компетентності. Розкрито основні шляхи формування комунікативної компетентності майбутнього викладача дошкільної педагогіки і психології на етапі магістерської підготовки. Обґрунтовано можливості курсу "Тренінг розвитку комунікативної компетентності викладачів вищої школи" у цьому процесі, виокремлено мету, завдання, організаційно-методологічні аспекти його проведення. Подано авторську інтерпретацію дефініції "комунікативна компетентність майбутнього викладача дошкільної педагогіки і психології". Констатовано ефективність впровадження в навчально-виховний процес ВНЗ соціально-психологічних тренінгів в контексті реалізації стратегії управління педагогічним спілкуванням в межах особистісно орієнтованої взаємодії.Сделан теоретический анализ научных подходов к пониманию проблемы коммуникативной компетентности. Раскрыты основные пути формирования коммуникативной компетентности будущего преподавателя дошкольной педагогики и психологии на этапе магистерской подготовки. Обоснованы возможности курса «Тренинг развития коммуникативной компетентности преподавателей высшей школы» в этом процессе, названы цели, задачи, организационно-методологические аспекты его проведения. Предложена авторская интерпретация дефиниции «коммуникативная компетентность будущего преподавателя дошкольной педагогики и психологи». Констатирована эффективность внедрения в учебно-воспитательный процесс ВУЗ социально-психологических тренингов в контексте реализации стратегии управления педагогическим общением в пределах личностно ориентированного взаимодействия.In the article it is marked that innovative character of higher education pulls out new requirements to personality of teacher, style of his co-operation with all subjects of educational process, that is why there is a requirement in the search of facilities which will be instrumental in forming of communicative competence of future teacher in the process of his professional preparation.
  Повний текст PDF - 460.377 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Козак Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Козак Л. В. Формування комунікативної компетентності майбутнього викладача дошкільної педагогіки і психології засобами тренінгу / Л. В. Козак // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2013. - Вип. 1-2. - С. 64-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2013_1-2_12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Козак Людмила Василівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського