Наукова періодика України Неперервна професійна освіта: теорія і практика


Москалик Г. Ф. 
Проблемні питання якості системи допрофесійної підготовки: психолого-педагогічний та економічний аспект / Г. Ф. Москалик // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2013. - Вип. 1-2. - С. 57-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2013_1-2_11
З’ясовано проблемні питання якості вибору напряму допрофесійної підготовки в загальноосвітній школі. Підкреслено роль соціальних замовлень у підготовці спеціалістів та кваліфікованих робітників як вирішального регіонального фактора. На основі статистичних показників контент-аналізу визначено принципи професійного визначення випускників шкіл Кременчуцького регіону Полтавської області, обґрунтовано критерії ефективності впровадження системи допрофесійної підготовки за умов освітнього округу, а саме: якісний показник кваліфікаційного рівня педагогів, наявність матеріально-технічної бази, співвідношення кількості учнів X - XI класів, охоплених допрофесійною підготовкою, наявність робочих місць за напрямами підготовки випускників XI класів, кількість учнів, які обрали спеціальність відповідно до напряму підготовки, кількість випускників, що не вступили до ВНЗ відповідних профілів, динаміка руху учнів-випускників IX класів між школами з метою вибору профілю.Выяснены проблемные вопросы качества выбора направления допрофессиональной подготовки в общеобразовательной школе. Подчеркнута роль социальных заказов в подготовке специалистов и квалифицированных рабочих как решающего регионального фактора. На основе статистических показателей контент-анализа определены принципы профессионального определения выпускников школ Кременчугского региона Полтавской области, обоснованы критерии эффективности внедрения системы допрофессиональной подготовки в условиях образовательного округа, а именно: качественный показатель квалификационного уровня педагогов, наличие материально-технической базы, соотношение количества учеников X – XI классов, охваченных допрофессиональной подготовкой, наличие рабочих мест по направлениям подготовки выпускников XI классов, соотношение доли учеников, которые выбрали специальность по направлению подготовки к общему количеству выпускников, не поступивших в ВУЗ соответствующих профилей, динамика движения учащихся-выпускников IX классов между школами с целью выбора профиля.G. F. Moskalyk’s work “Problem issues of the quality of the system of pre-professional training: psychological, educational and economic aspects” is devoted to the analyses of the main problems of implementation of pre-professional training in the secondary school. In the work the attempt was made to define the principles of professional determination of school-leavers, to identify conditionally of choice of profile learning in the secondary school based on regional historical, economic and geographic traditions, to develop criteria for the effective implementation of the system of pre-professional training in the educational district.
  Повний текст PDF - 402.175 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Москалик Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Москалик Г. Ф. Проблемні питання якості системи допрофесійної підготовки: психолого-педагогічний та економічний аспект / Г. Ф. Москалик // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2013. - Вип. 1-2. - С. 57-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2013_1-2_11.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського