Наукова періодика України Мистецтвознавство України


Сьомкін В. 
Реклама як об’єкт дизайн-діяльності у контексті формування структурної моделі рекламної діяльності / В. Сьомкін // Мистецтвознавство України. - 2015. - Вип. 15. - С. 185-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mysu_2015_15_25
  Повний текст PDF - 134.193 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сьомкін В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сьомкін В. Реклама як об’єкт дизайн-діяльності у контексті формування структурної моделі рекламної діяльності / В. Сьомкін // Мистецтвознавство України. - 2015. - Вип. 15. - С. 185-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mysu_2015_15_25.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Сьомкін Володимир Васильович (мистецтвознавство)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського