Наукова періодика України | Мистецтвознавство України | ||
Сьомкін В. Реклама як об’єкт дизайн-діяльності у контексті формування структурної моделі рекламної діяльності / В. Сьомкін // Мистецтвознавство України. - 2015. - Вип. 15. - С. 185-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mysu_2015_15_25 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Сьомкін В. Реклама як об’єкт дизайн-діяльності у контексті формування структурної моделі рекламної діяльності / В. Сьомкін // Мистецтвознавство України. - 2015. - Вип. 15. - С. 185-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mysu_2015_15_25.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |