Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Лилик І. 
Кейс: Стратегія просування нового продукту на ринку кави / І. Лилик, А. Губернюк // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 32-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2018_2_5
  Повний текст PDF - 190.078 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Лилик І.
  • Губернюк А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Лилик І. Кейс: Стратегія просування нового продукту на ринку кави / І. Лилик, А. Губернюк // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 32-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2018_2_5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Лилик Ірина Вікторівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     

       Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського