Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Ангелова С. 
Сексуальність та сексизм в рекламі: чи продає секс та як впливає сексизм на суспільтво / С. Ангелова, О. Давліканова // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 26-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2018_2_4
  Повний текст PDF - 428.195 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ангелова С.
  • Давліканова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ангелова С. Сексуальність та сексизм в рекламі: чи продає секс та як впливає сексизм на суспільтво / С. Ангелова, О. Давліканова // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 26-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2018_2_4.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського