Наукова періодика України | Маркетинг в Україні | ||
Ангелова С. Сексуальність та сексизм в рекламі: чи продає секс та як впливає сексизм на суспільтво / С. Ангелова, О. Давліканова // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 26-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2018_2_4 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ангелова С. Сексуальність та сексизм в рекламі: чи продає секс та як впливає сексизм на суспільтво / С. Ангелова, О. Давліканова // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 26-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2018_2_4. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |