Наукова періодика України | Маркетинг в Україні | ||
Мельник Т. Креативні тенденції відеореклами у соціальних мережах / Т. Мельник // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 8-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2018_2_3 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мельник Т. Креативні тенденції відеореклами у соціальних мережах / Т. Мельник // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 8-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2018_2_3.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |