Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Мельник Т. 
Креативні тенденції відеореклами у соціальних мережах / Т. Мельник // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 8-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2018_2_3
  Повний текст PDF - 1.032 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мельник Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мельник Т. Креативні тенденції відеореклами у соціальних мережах / Т. Мельник // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 8-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2018_2_3.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мельник Тетяна Миколаївна (економічні науки)
  • Мельник Тетяна Андріївна (економічні науки)
  • Мельник Тетяна Григорівна (1967–) (економічні науки)
  • Мельник Тетяна Степанівна (1966–) (економічні науки)
  • Мельник Тарас Миколайович (економічні науки)
  • Мельник Тетяна Юріївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського