Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Ільїна C. 
Вимірюємо рівень сервісу в мультиканальному середовищі обслуговування (огляд сучасної дослідницької методики Real Contacts Audit) / C. Ільїна // Маркетинг в Україні. - 2017. - № 3. - С. 12-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2017_3_4
  Повний текст PDF - 285.539 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ільїна C.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ільїна C. Вимірюємо рівень сервісу в мультиканальному середовищі обслуговування (огляд сучасної дослідницької методики Real Contacts Audit) / C. Ільїна // Маркетинг в Україні. - 2017. - № 3. - С. 12-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2017_3_4.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського