Наукова періодика України | Маркетинг в Україні | ||
"Глобальний моніторинг". "The global engagement monitor the global university-business cooperation monitor". Глобальна дослідницька ініціатива за підтримки Європейської Комісії // Маркетинг в Україні. - 2017. - № 2. - С. 70-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2017_2_9 Бібліографічний опис для цитування: "Глобальний моніторинг". "The global engagement monitor the global university-business cooperation monitor". Глобальна дослідницька ініціатива за підтримки Європейської Комісії // Маркетинг в Україні. - 2017. - № 2. - С. 70-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2017_2_9. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |