Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Артющенко В. 
Роль реалізації концепції цифрового маркетингу при виході на міжнародний ринок / В. Артющенко, І. Окландер, Д. Горбунов // Маркетинг в Україні. - 2016. - № 5. - С. 52-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2016_5_9
  Повний текст PDF - 543.836 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Артющенко В.
  • Окландер І.
  • Горбунов Д.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Артющенко В. Роль реалізації концепції цифрового маркетингу при виході на міжнародний ринок / В. Артющенко, І. Окландер, Д. Горбунов // Маркетинг в Україні. - 2016. - № 5. - С. 52-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2016_5_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Окландер Ігор Михайлович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського