Наукова періодика України | Маркетинг в Україні | ||
Бєлікова Ю. Вплив розширення кнопки "LIKE" на оцінювання ефективності смм кампанії / Ю. Бєлікова // Маркетинг в Україні. - 2016. - № 3. - С. 13-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2016_3_4 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бєлікова Ю. Вплив розширення кнопки "LIKE" на оцінювання ефективності смм кампанії / Ю. Бєлікова // Маркетинг в Україні. - 2016. - № 3. - С. 13-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2016_3_4. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |