Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Бєлікова Ю. 
Вплив розширення кнопки "LIKE" на оцінювання ефективності смм кампанії / Ю. Бєлікова // Маркетинг в Україні. - 2016. - № 3. - С. 13-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2016_3_4
  Повний текст PDF - 1.086 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бєлікова Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бєлікова Ю. Вплив розширення кнопки "LIKE" на оцінювання ефективності смм кампанії / Ю. Бєлікова // Маркетинг в Україні. - 2016. - № 3. - С. 13-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2016_3_4.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського