Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Паниотто В. 
Стратегия исследования / В. Паниотто, Н. Харченко // Маркетинг в Україні. - 2016. - № 1-2. - С. 41-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2016_1-2_9
  Повний текст PDF - 522.216 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Паниотто В.
  • Харченко Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Паниотто В. Стратегия исследования / В. Паниотто, Н. Харченко // Маркетинг в Україні. - 2016. - № 1-2. - С. 41-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2016_1-2_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Харченко Наталія Вікторівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського