Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Лилик І. 
Громадські організації та бізнес: діалог 2015 року. Діяльність Індустріального Ґендерного Комітету з Реклами / І. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2016. - № 1-2. - С. 12-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2016_1-2_4
  Повний текст PDF - 1.352 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Лилик І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Лилик І. Громадські організації та бізнес: діалог 2015 року. Діяльність Індустріального Ґендерного Комітету з Реклами / І. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2016. - № 1-2. - С. 12-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2016_1-2_4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Лилик Ірина Вікторівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського