Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Споживчі настрої в Україні, березень 2016: індекс склав 50,6 // Маркетинг в Україні. - 2016. - № 1-2. - С. 63-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2016_1-2_11
  Повний текст PDF - 278.377 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Бібліографічний опис для цитування:

Споживчі настрої в Україні, березень 2016: індекс склав 50,6 // Маркетинг в Україні. - 2016. - № 1-2. - С. 63-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2016_1-2_11.

  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського