Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Стрижкова Ю. 
Просування бренду у соціальних мережах з метою формування лояльності клієнтів автомобільної компанії яба як залучити цільову аудиторіюпокоління Y / Ю. Стрижкова // Маркетинг в Україні. - 2015. - № 5. - С. 52-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2015_5_10
  Повний текст PDF - 342.002 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Стрижкова Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Стрижкова Ю. Просування бренду у соціальних мережах з метою формування лояльності клієнтів автомобільної компанії яба як залучити цільову аудиторіюпокоління Y / Ю. Стрижкова // Маркетинг в Україні. - 2015. - № 5. - С. 52-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2015_5_10.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського