Наукова періодика України | Маркетинг в Україні | ||
Стрижкова Ю. Просування бренду у соціальних мережах з метою формування лояльності клієнтів автомобільної компанії яба як залучити цільову аудиторіюпокоління Y / Ю. Стрижкова // Маркетинг в Україні. - 2015. - № 5. - С. 52-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2015_5_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Стрижкова Ю. Просування бренду у соціальних мережах з метою формування лояльності клієнтів автомобільної компанії яба як залучити цільову аудиторіюпокоління Y / Ю. Стрижкова // Маркетинг в Україні. - 2015. - № 5. - С. 52-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2015_5_10. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |