Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Максименко О. 
Через прозорі відносини до якості послуг: формування єдиних критеріїв оцінки управляючих компаній / О. Максименко // Маркетинг в Україні. - 2015. - № 4. - С. 31-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2015_4_6
  Повний текст PDF - 823.528 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Максименко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Максименко О. Через прозорі відносини до якості послуг: формування єдиних критеріїв оцінки управляючих компаній / О. Максименко // Маркетинг в Україні. - 2015. - № 4. - С. 31-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2015_4_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Максименко Олег Сергійович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського