Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Громадський моніторинг виявив в Україні 35 рекламних кампаній, у продукції яких наявні ознаки сексизму // Маркетинг в Україні. - 2015. - № 3. - С. 48-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2015_3_5
  Повний текст PDF - 567.195 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Бібліографічний опис для цитування:

Громадський моніторинг виявив в Україні 35 рекламних кампаній, у продукції яких наявні ознаки сексизму // Маркетинг в Україні. - 2015. - № 3. - С. 48-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2015_3_5.

  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського