Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Мониторинг наружной рекламы относительно наличия случаев дискриминации и сексизма // Маркетинг в Україні. - 2015. - № 2. - С. 30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2015_2_7
  Повний текст PDF - 130.396 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Бібліографічний опис для цитування:

Мониторинг наружной рекламы относительно наличия случаев дискриминации и сексизма // Маркетинг в Україні. - 2015. - № 2. - С. 30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2015_2_7.

  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського