Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Пащук Л. 
Перспективні напрями використання нейромаркетингу в управлінні поведінкою споживачів / Л. Пащук // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 3. - С. 16-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2014_3_5
  Повний текст PDF - 2.789 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Пащук Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Пащук Л. Перспективні напрями використання нейромаркетингу в управлінні поведінкою споживачів / Л. Пащук // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 3. - С. 16-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2014_3_5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Пащук Лідія Віталіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського