Наукова періодика України | Маркетинг в Україні | ||
Споживчі настрої в Україні, лютий 2014: погіршення на 7,9 п. до 64,6 // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 1-2. - С. 28-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2014_1-2_5 Бібліографічний опис для цитування: Споживчі настрої в Україні, лютий 2014: погіршення на 7,9 п. до 64,6 // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 1-2. - С. 28-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2014_1-2_5. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |