Наукова періодика України | Маркетинг в Україні | ||
ДіСтефано Д. Визначення сучасного маркетолога: від реального до ідеального / Д. ДіСтефано, К. Хосфорд, Н. Бедд // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 1-2. - С. 70-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2014_1-2_12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: ДіСтефано Д. Визначення сучасного маркетолога: від реального до ідеального / Д. ДіСтефано, К. Хосфорд, Н. Бедд // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 1-2. - С. 70-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2014_1-2_12. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |