Наукова періодика України | Маркетинг в Україні | ||
Методологічні підходи до формування професійних стандартів // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 6. - С. 4-5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2013_6_2 Бібліографічний опис для цитування: Методологічні підходи до формування професійних стандартів // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 6. - С. 4-5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2013_6_2. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |