Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Орлова В. 
Матрица использования инструментов торгового маркетингу / В. Орлова // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 5. - С. 38-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2013_5_8
  Повний текст PDF - 592.94 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Орлова В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Орлова В. Матрица использования инструментов торгового маркетингу / В. Орлова // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 5. - С. 38-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2013_5_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Орлова Валентина Олександрівна (економічні науки)
  • Орлова Вікторія Миколаївна (економічні науки)
  • Орлова Віра Василівна (економічні науки)
  • Орлова Валентина Кузмінічна (1940–) (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського