Наукова періодика України | Маркетинг в Україні | ||
Коляда Ю. Врахування фактору персистентності у кількісній оцінці маркетингового ризику / Ю. Коляда, І. Шатарська // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 5. - С. 29-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2013_5_6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Коляда Ю. Врахування фактору персистентності у кількісній оцінці маркетингового ризику / Ю. Коляда, І. Шатарська // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 5. - С. 29-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2013_5_6. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |