Наукова періодика України | Маркетинг в Україні | ||
Зозульов О. Принципи формування маркетингової стратегії: від унітарних до інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій / О. Зозульов, О. Пыдмогыльна // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 3. - С. 41-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2013_3_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Зозульов О. Принципи формування маркетингової стратегії: від унітарних до інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій / О. Зозульов, О. Пыдмогыльна // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 3. - С. 41-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2013_3_10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |