Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Данніков О. 
Маркетинг як методологічна основа стратегічного управління страховим бізнесом / О. Данніков // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 2. - С. 11-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2013_2_6
  Повний текст PDF - 858.057 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Данніков О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Данніков О. Маркетинг як методологічна основа стратегічного управління страховим бізнесом / О. Данніков // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 2. - С. 11-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2013_2_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Данніков Олег Володимирович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського