Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Савченко Ю. 
Соціальні мережі як інструмент управління репутацією / Ю. Савченко // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 1. - С. 17-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2013_1_3
  Повний текст PDF - 70.585 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Савченко Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Савченко Ю. Соціальні мережі як інструмент управління репутацією / Ю. Савченко // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 1. - С. 17-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2013_1_3.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Савченко Юлія Теодозіївна (економічні науки)
  • Савченко Юлія Анатоліївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського